Doprava a platba

Cena za dopravu nábytku

Většina nabízeného nábytku je skladem. Pro dopravu zboží do mimopražských lokalit používáme povětšinou služeb PPL za poplatek 180 Kč včetně DPH u objednávek do 4 999 Kč. Doprava objednávek nad 5 000 Kč včetně DPH je ZDARMA. Dodací lhůta se pohybuje od tří dnů do dvou týdnů od objednání dle aktuální situace. Termín Vám bude upřesněn při telefonickém kontaktu následně po zaslání objednávky.

U samostatně objednaného příslušenství k nábytku či židlím a doplňků jako police na stěnu, věšáky, výsuvy, elektroporty, ergo doplňky apod. účtujeme poštovné a balné dle charakteru a rozměru zboží. V případě zájmu o samostatné objednání příslušenství nás prosím kontaktujte pro upřesnění možností dodání.

Dodací lhůty nábytku s označením „Skladem“

  • Kancelářské židle a doplňky jako jsou např. elektroporty Vault expedujeme obvykle do 5 pracovních dnů od přijetí objednávky. Při požadavku na časnější dodání nás, prosím, kontaktujte.
  • Nábytek s uvedenou dostupností „Skladem“ - v Praze a okolí (do 10 km od hranic Prahy) rozvážíme vlastní dopravou do týdne, zbytek ČR 1–3 týdny dle aktuálního plánu rozvozů. U objednávek malého objemu zejména do odlehlých příhraničních oblastí může být dodací lhůta i delší než uvedená. Na aktuální plán rozvozů a předpokládaný termín dodání se můžete předem informovat na telefonním čísle 603 212 461 (Po–Pá 9–15 hod). Nábytek s uvedenou dostupností „Skladem“ je na skladě v množství odpovídající běžnému odběru. V některých případech však může u určitého typu nebo dekoru dojít k dočasné skladové nedostupnosti. V takovém případě se může dodací lhůta zhruba o jeden týden prodloužit.

Kancelářský nábytek dodáváme vlastní autodopravou v termínu dohodnutém se zákazníkem. Při využití přepravní služby PPL Vám pracovník spedice dopraví zboží za první uzamykatelné dveře domu na dodací adrese.

Pokud vám bude zboží dodáno naší vlastní dopravou, je možné dohodnout i doručení např. až do patra nebo přímo do Vaší kanceláře. V případě zájmu o tuto službu je nutné na to upozornit v poznámce k objednávce. Tato služba je poskytována zdarma, pokud není při doručení nutné překonávat schodiště nebo jiné výškové rozdíly, které není možné snadno překonat vozíkem s kolečky. Po předchozí domluvě jsme schopni zajistit i výnos do libovolného patra apod. avšak za příplatek dle charakteru trasy výnosu.

Bez předchozí domluvy není náš pracovník povinen doručit objednané zboží dále než za první uzamykatelné dveře objektu.

Osobní odběr zboží

Osobní odběr nábytku a židlí je možný pouze po předchozí telefonické domluvě a úhradě na adrese skladu - areál Berstel, Poděbradská 520/24, Praha 9. Není zde možná platba v hotovosti ani kartou.

Montáž zboží

Nabízíme i možnost montáže objednaného nábytku a židlí. Cena za dopravu a montáž v Praze činí 9 % z ceny objednávky, minimálně částka je 1 200 Kč včetně DPH. Při požadavku na montáž mimo Prahu si navíc účtujeme 12 Kč/km tam i zpět. Montáž vždy zajišťují naši odborně zdatní montéři. Pro přesné vyčíslení montáže a případné dopravy mimo Prahu Vás budeme vždy kontaktovat.

Možnosti platby

  • Platba hotově při osobním odběru na prodejně, při dovozu našemu pracovníkovi nebo dopravci při převzetí zboží
  • Platba platební kartou on-line
  • Platba předem bankovním převodem

Převzetí zboží

Objednané zboží doporučujeme před převzetím od dopravce důkladně zkontrolovat za jeho přítomnosti. V případě, že obal jeví známky poškození přepravou, zásilku nepřebírejte a sepište s dopravcem reklamační zápis. Zásilka bude poté zpět doručena na naší adresu a v nejkratší možné době vám zašleme nové zboží. Pokud ihned po rozbalení zboží z neporušeného obalu zjistíte výrobní vadu, poškození nebo chybějící části, neprodleně nás o tom prosím informujte telefonicky nebo mailem ideálně s fotografiemi zjištěných vad zboží.